Pravidla obchodu

Následující Pravidla definují všeobecné obchodní podmínky platné v našem internetovém obchodě dostupném na www.enzorepublika.ro  provozovaném společností Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, Gliwice 44-109, NIP: 9441857579, REGON: 122463122. Podnikání Podnik je registrován v Centrální evidenci a informacích o hospodářské činnosti (CEIDG), kterou vede ministr rozvoje a technologií.

 

Oblast působnosti pravidel a předpisů

Pojem spotřebitele upravuje § 419 občanského zákoníku: „Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. Nyní spotřebitelem může být pouze člověk – fyzická osoba. Občanský zákoník (zákon č. 40/1964 Sb.) ve znění účinném do 31. července 2010

Díl 4 Spotřebitel § 419 Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

 

Uzavření smlouvy

 

Když kliknete na tlačítko na stránce se shrnutím objednávky, abyste potvrdili a dokončili objednávku, učiníte závaznou objednávku produktů ve svém nákupním košíku. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy je vaše objednávka zaregistrována v informačním systému našeho internetového obchodu. Po odeslání objednávky od nás obdržíte e-mail s potvrzením objednávky a uzavřením smlouvy.

 

Kupní smlouvu můžete uzavřít v jazyce, který si zvolíte.

 

Obsah smlouvy uchováme a zašleme vám údaje o objednávce a naše obchodní podmínky elektronicky na vámi zadanou e-mailovou adresu. Kromě toho jsou vám informace o vaší objednávce k dispozici prostřednictvím vašeho zákaznického účtu. Obchodní podmínky jsou rovněž zpřístupněny na našich webových stránkách tak, abyste jejich obsah mohli získat, reprodukovat a uložit.

 

Dodání produktů

V některých případech mohou být k uvedeným cenám produktů připočteny náklady na dopravu. Objednané produkty jsou doručovány prostřednictvím kurýrních společností, které s námi spolupracují. Podrobné informace o dostupných způsobech doručení, dodacích lhůtách a nákladech na dopravu jsou uvedeny během procesu objednávání a ve zvláštní informační záložce na webových stránkách našeho obchodu.

Nabízíme také možnost osobního odběru výrobků nad 100 PLN. (pouze u objednávek podaných a zaplacených předem - po předchozí domluvě s naším zákaznickým oddělením na konkrétní den a čas).
na následující adrese: Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonka 24A, 44-109 Gliwice, v následujících hodinách:

  • Pondělí - čtvrtek: 7:00 - 15:00

  • Pátek: 7:00 - 14:00

 

Platby

V našem internetovém obchodě vám nabízíme různé formy plateb, včetně:

  1. Na dobírku - můžete zaplatit v hotovosti při doručení objednaných produktů.

  2. Elektronická platba (e-platba) - umožňujeme vám platit online prostřednictvím online platebních služeb. Přijímáme různé platební metody, jako jsou kreditní a debetní karty a elektronické platební systémy.

  3. Platba klasickým bankovním převodem na bankovní účet našeho obchodu - pokud si zvolíte tento způsob platby, zašleme vám údaje pro převod e-mailem po odeslání objednávky.

  4. Kromě toho můžete s pomocí zprostředkovatelů využít odložené nebo splátkové platby.

Zpracování vaší objednávky bude zahájeno po připsání celé částky platby na náš účet. Objednané produkty zůstávají majetkem obchodu až do úplného zaplacení prodejní ceny.

Podrobné informace o dostupných způsobech platby, včetně integrovaných online platebních služeb, typů elektronických plateb a případných dodatečných nákladů, jsou uvedeny během procesu objednávání a na webových stránkách našeho obchodu ve zvláštní sekci s informacemi o platbách.

 

Právo na odstoupení od smlouvy

V souladu se zákonem mají spotřebitelé a podnikatelé, kteří nakupují v nepodnikatelské sféře, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

 

Postup při vrácení zboží

Prodávající se zavazuje vrátit zákazníkovi všechny přijaté platby neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy byl zákazníkem informován o rozhodnutí uplatnit právo na odstoupení od smlouvy.

V případě vrácení části objednávky se náklady na dodání nevracejí.

Při vrácení objednaného zboží je Zákazník vyzván k zaslání nebo předání zboží spolu s dokladem o koupi, např. účtenkou, fakturou s DPH nebo jiným dokladem o transakci (např. potvrzením o platbě kartou nebo výpisem z účtu) a výpisem o odstoupení od smlouvy spolu s číslem účtu, na který budou finanční prostředky vráceny.

Zákazník nese přímé náklady na vrácení (vrácení/přepravu/balení) zboží (V souladu s § 1829 občanského zákonů).

Vrátit lze pouze nepoužité zboží bez známek používání.

Zákazník odpovídá prodávajícímu za případné snížení hodnoty zboží v důsledku jeho nesprávného používání. Má právo přezkoumat povahu, vlastnosti a funkčnost zboží tak, jak by to mohl učinit v kamenném obchodě. Nesmí však zboží používat neomezeným způsobem. Pokud tak učiní, má prodávající právo účtovat mu další náklady v souvislosti se snížením hodnoty zboží (čl. 34. § 4. zákona o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014).

Vrácení výrobků zaslaných na náklady Prodávajícího nebo na dobírku nebude akceptováno.

Ustanovení těchto Pravidel se nevztahují na Kupující, kteří nejsou spotřebiteli ve smyslu § 221 občanského zákoníku (Sb. zákonů č. 16, bod 93, v platném znění), tj. na osoby, které činí právní úkony přímo související s jejich podnikatelskou nebo profesní činností. Zboží zakoupené Podnikatelem nelze vrátit.

Podnik nepřijímá zásilky s vrácenou dobírkou.

 

Jsme pouze internetový obchod, případné vrácení zboží zasílejte na adresu:

Enzo Polska Grzegorz Glogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice

nebo na jedno z našich prodejních míst ve vaší zemi.

Poškození způsobené během přepravy

Pro spotřebitele:

U spotřebitelských nákupů na dálku nese náš obchod vždy riziko poškození nebo ztráty výrobku během přepravy. Pokud dojde k poškození objednaného zboží na vnitřní nebo vnější straně obalu, musíte své obavy neprodleně (při převzetí zásilky nebo do 7 dnů od převzetí) nahlásit dopravci a sepsat protokol o poškození, který je podkladem pro případné reklamace u dopravce, a kontaktovat nás.

 

Pro podnikatele (s výjimkou fyzických osob, které uzavírají smlouvu přímo související s jejich podnikatelskou činností, pokud se nejedná o smlouvu profesionální povahy, tj. jedná se o tzv. kvazikonzumenty, a také živnostníky uplatňující některá spotřebitelská práva):

Otázka odpovědnosti za dodání zboží se liší od otázky odpovědnosti spotřebitelů. Riziko ztráty nebo poškození výrobku při přepravě přechází na vás v okamžiku, kdy jej předáme přepravci, dopravci nebo jiné straně odpovědné za přepravu. Neodpovídáme za ztrátu, poškození nebo zranění výrobku, k nimž dojde po jeho předání k přepravě a před jeho doručením, ani za zpoždění při doručení způsobené dopravcem.

 

Vezměte prosím na vědomí, že odpovědnost za škody vzniklé při přepravě se liší pro spotřebitele a pro podniky, proto je důležité přečíst si příslušné podmínky v našich obchodních podmínkách.

 

Záruční reklamace

Záruka se vztahuje na všechny vady, které se projeví během doby uvedené v § 2 odst. 1 VOP a které jsou způsobeny příčinami vlastními výrobku.

 

Vady nebo poškození Výrobku zjištěné v záruční době je třeba oznámit Ručiteli neprodleně, nejpozději však do 7 dnů ode dne jejich zjištění.

 

Výrobek, na kterém byla zjištěna závada, by měl být neprodleně vyřazen z používání, jinak záruka zaniká.

 

Záručnímu řízení podléhají pouze kompletní výrobky schopné servisu, bez závad a mechanického poškození způsobeného vnějšími vlivy.

Kupující je povinen dodat výrobek v obalu, který zabrání poškození výrobku při přepravě. Kupující odpovídá za škody vzniklé v důsledku nesprávné ochrany zboží během přepravy.  

 

V případě neoprávněné reklamace (reklamace vadného zařízení nebo pokud poškození zavinil zákazník) budou stěžovateli účtovány náklady na znalecký posudek a bude povinen si zásilku vyzvednout na vlastní náklady.

Zařízení, které si zákazník nevyzvedne ze skladu do 1 měsíceod vydání posudku a informování zákazníka o nutnosti vyzvednutí zboží, je zlikvidováno.

 

Záruka se nevztahuje na vady výrobku vzniklé v důsledku:

a) mechanického poškození,

 

b) použití, které není v souladu s pokyny uvedenými v návodu k použití nebo s určeným použitím Výrobku,

 

c) náhodných událostí, včetně blesku, požáru, povodně, vysokých teplot a chemických látek,

 

d) nesprávnou instalací (montáží) a konfigurací (v rozporu s pravidly obsaženými v návodu),

 

e) nesprávnou funkcí jiných instalací (např. elektrických, topných atd.) a/nebo zařízení ovlivňujících provoz Výrobku,

 

f) použití Výrobku k jinému než určenému účelu,

 

g) nesprávnou montáží, údržbou, skladováním a přepravou Výrobku.

 

 

Záruka se nevztahuje na spotřební materiál, součásti, které nejsou vyráběny přímo Výrobcem, ani na součásti, na které se vztahují záruky třetích stran.

 

Porušení zabezpečení Výrobku Zákazníkem (plomby, záruční nálepky, nálepky se sériovým číslem), jakož i provedení jakýchkoli úprav nebo oprav na zařízení Zákazníkem - má za následek zánik této záruky.

 

Garant neodpovídá za škody a ztráty vzniklé v důsledku nemožnosti používat opravované zařízení.

 

Právní vztah mezi kupujícím přístroje a Ručitelem se řídí výhradně ustanoveními této záruky. Další nároky na náhradu škody jsou vyloučeny, pokud nevyplývají ze závazných právních předpisů.


 

 

Uplatnění a postup při poskytování záruky

e-mailem na adresu adres: reklamacje@enzopolska.pl

písemně na následující adresu: Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice

telefonický kontakt je možný na čísle: +48 32 555 04 75

Vrácené zboží je třeba zaslat na adresu prodávajícího Enzo Polska Anny Jagiellonki 24a 44-109 Gliwice spolu s dokladem o uzavření obchodu a reklamačním formulářem, včetně údajů kupujícího a popisu reklamované vady. Společnost nepřijímá zásilky s vrácením na dobírku.

    Pro urychlení oznámení uveďte podrobnosti o své stížnosti a v případě e-mailového nebo písemného oznámení přiložte fotografii nebo video s vadným zbožím. Pokud v obdržené objednávce chybí díly, zašlete prosím fotografie všech dosud obdržených dílů - za účelem identifikace chybějících dílů.

    Náklady na zaslání vadného výrobku hradí zákazník. V případě uznání reklamace máte právo na úhradu vzniklých nákladů. pokud je způsob dodání výrobku zvolený kupujícím jiný než nejlevnější způsob dodání navržený prodávajícím, není prodávající povinen uhradit kupujícímu náklady přesahující náklady na nejlevnější přepravu (článek 33 zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů).

     

     

    Reklamace v rámci záruky

     

    Prodávající odpovídá spotřebiteli, pokud má prodaná věc fyzickou nebo právní vadu (Záruka), a to podle pravidel stanovených v zákoně o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964 (Sb. zákonů 1964, č. 16, bod 93, v platném znění), a proto lze zboží reklamovat z důvodu fyzické vady, která spočívá v nesouladu prodané věci s ujednáním, nebo z důvodu právní vady, zejména pokud je prodaná věc ve vlastnictví třetí osoby.

     

    Kupující může uplatnit reklamaci v rámci záruky, pokud fyzickou vadu zjistí před uplynutím dvou let ode dne dodání věci kupujícímu.

     

    Podle § 559 občanského zákoníku prodávající odpovídá za vady, které existovaly v době přechodu nebezpečí na kupujícího nebo které vznikly z příčiny, jež je prodané věci vlastní v téže době. Prodávající tedy neodpovídá za vady výrobku způsobené kupujícím.

     

    Záruční odpovědnost prodávajícího se vztahuje pouze na kupující, kteří jsou Spotřebiteli. Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba, která činí právní úkon s podnikatelem, který přímo nesouvisí s její hospodářskou nebo profesní činností (článek 22 zákona ze dne 23. dubna 1964 - občanský zákoník).

     

    Případné reklamace zaslané Podnikateli budou řešeny na základě Všeobecných záručních podmínek internetového obchodu Enzo Polska.

     

    Termíny

     

    Všechny záruční reklamace budou vyřízeny co nejdříve, nejdéle do 14 pracovních dnů od data fyzického přijetí zařízení do servisu.

     

    V případě uznaných reklamací budou závady odstraněny co nejdříve. V případě nutnosti dovozu náhradních dílů ze zahraničí si Záruční servis vyhrazuje právo prodloužit dobu záručního servisu o dobu nutnou k dovozu a/nebo výrobě výše uvedených dílů, nejdéle však o 90 dnů.

     

    Další podmínky

     

    Ručitel připouští možnost zpoplatněných servisních oprav výrobků, včetně pozáručních oprav, jejichž podmínky budou vždy dohodnuty mezi kupujícím a Ručitelem.

    V případě nákupu na fakturu (FV) a pokud je produkt poškozen, si vyhrazujeme právo odmítnout vrácení. V takovém případě vás žádáme, abyste okamžitě kontaktovali naši zákaznickou podporu, abyste mohli projednat další postup.


    Služby poskytované elektronicky

     

    Pro využívání našeho internetového obchodu, včetně prohlížení sortimentu a zadávání objednávek, je nutné mít multimediální zařízení s nainstalovaným internetovým prohlížečem a přístupem k internetu a elektronické poště. Doporučujeme v nastavení prohlížeče povolit JavaScript a ukládání souborů cookie. Uživatelé jsou povinni používat internetový obchod způsobem, který je v souladu se zákonem a dobrými mravy, a poskytování protiprávního obsahu je zakázáno.

    Přijmeme veškerá nezbytná opatření, abychom zajistili správné fungování webových stránek a rozhraní našeho internetového obchodu v rozsahu vyplývajícím z aktuálních technických znalostí, a zavazujeme se v přiměřené lhůtě odstranit všechny nesrovnalosti a technické problémy nahlášené uživateli.

     

    Výše uvedené platí také pro možnost přihlášení k odběru newsletteru nebo volitelnou možnost vytvoření zákaznického účtu - pokud jsou tyto služby poskytovány v rámci našeho obchodu. Na zjištěné nesrovnalosti nebo výpadky ve fungování webových stránek a služeb našeho internetového obchodu nás můžete upozornit prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v části výše. Při stížnosti na technickou nefunkčnost služby internetového obchodu uveďte typ a datum nefunkčnosti.


    Závěrečná ustanovení

     

    Žádné ustanovení těchto obchodních podmínek nemá za cíl porušit zákonná práva spotřebitelů. V případě rozporu mezi ustanoveními těchto obchodních podmínek a právy spotřebitelů podle obecně platných právních předpisů mají zákonná ustanovení vždy přednost před spornými ustanoveními obchodních podmínek.

    V případě Podnikatelů se všechny smlouvy uzavřené s námi řídí polským právem, s výjimkou Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží.

    V případě Podnikatelů, právnických osob veřejného práva nebo samostatných právnických osob veřejného práva je výlučným soudem pro všechny spory vyplývající ze smluvního vztahu mezi námi a vámi soud příslušný podle našeho sídla. Předchozí věta se nevztahuje na fyzické osoby, které uzavírají smlouvu přímo související s jejich podnikatelskou činností, pokud je z obsahu takové smlouvy zřejmé, že pro tyto osoby nemá profesionální povahu, vyplývající zejména z předmětu jejich podnikatelské činnosti, zpřístupněného na základě ustanovení o Centrální evidenci a informacích o podnikatelské činnosti